میکروپیگمنتشن لب – چگونه به صورت طبیعی لب هایی مثل آنجلینا جولی داشته باشیم؟


میکروپیگمنتشن لب – آموزش درست کردن لب هایی مثل آنجلینا جولی به صورت طبیعی

شاید همه بیشتر از۱۰ دقیقه وقت در روز نداشته باشند تا فقط آن را برای لب‌هایشان خرج کنند، به همین دلیل در این مطلب نکات و ترفندهایی را آورده‌ایم که می‌تواند ما را به لب‌هایی جذاب و تو پر، لب هایی مثل آنجلینا جولی برساند. این مطلب به شما آموزش می دهد که چگونه با استفاده از راهکارهای طبیعی و بدون عمل جراحی لب های خود را حجیم و زیبا کنید.

برای داشتن لب های جذاب و پر، دستورالعمل های زیر را انجام دهید.

نرم کننده لب نرم کننده لب

۱-لایه برداری:

لبهای خود را با استفاده از یک لیف مرطوب و گرم لایه برداری کنید، به این صورت که لیف را به آرامی به جلو و عقب بکشید و یا اینکه از یک لایه بردار لب )لایه بردار لب را امتحان کنید( استفاده کنید.

  • مراقب باشید که این کار را بیش از اندازه انجام ندهید:

شما نمی‌خواهید که لب های تان را آنقدر تحریک کنید که نتیجه خلاف انتظار بدهد. آرام باشید، شما قصد ندارید که با این کار خودتان را خسته کنید و یا اینکه پوست خود را تحریک کنید.

آموزش رژ لب زدن آموزش رژ لب زدن

۲-استفاده از حجم دهنده لب:

برای داشتن لب هایی مثل آنجلینا جولی از یک حجم دهنده ی لب مرغوب استفاده کنید (تازه‌ ترین در فناوری تقویت لب). تعداد برندهای مرغوب در بازار کم است، برندهایی که واقعاً باعث حجیم شدن، صاف شدن و مرطوب شدن لب های شما می شوند. همچنین شما می توانید از پماد حجم دهنده و یا هرنوع پماد لب دیگری استفاده کنید.

  • بررسی مواد:

قبل از خرید یک حجم دهنده ی لب، به برچسب مواد تشکیل دهنده آن دقت کنید. بسیاری از این محصولات از افزودنی های مواد غذایی مانند دارچین یا گالتریا استفاده می‌کنند که ممکن است باعث متورم شدن و خارش لبهای شما بشوند. بعضی از حجم دهنده های لب حاوی افدرین می‌باشند که ممکن است باعث ایجاد حساسیت‌های شدید شوند.

  • نحوه استفاده:

حجم دهنده را همانطوری بزنید که رژ لب یا برق لب را می زنید. هرگز حجم دهنده را بیرون ازخط طبیعی لب خود، بر روی پوست نزنید.

  • پاک کردن:

قبل از این که رژلب، برق لب و یا پماد مخصوص لب را بزنید، حجم دهنده را از روی لب هایتان پاک کنید. تصور کنید که چه اتفاقی ممکن است برای لبهای همسر شما بیفتد، اگر شما بخواهید در حالی که حجم دهنده لب زده اید، او را بوس کنید.

  • استفاده از مواد طبیعی:

شما می‌توانید از یک جایگزین طبیعی مانند پودر فلفل قرمز و یا نمک استفاده کنید. البته ممکن است آنها باعث تحریک و خشک شدن لب ها شوند. مقدار خیلی کمی از پودر را به لب هایتان بزنید و روی آن برق لب مورد علاقه خود را بزنید. فلفل قرمز با بالا برد فشار خون، باعث حجیم شدن و گلگون شدن لب ها می شود و این کار کمک می کند تا لب هایی مثل آنجلینا جولی داشته باشید. (همین کار را حجم دهنده های لب انجام می دهند( و برق لب هم باعث درخشندگی و مرطوب شدن لب ها خواهد شد.

میکروپیگمنتیشن لب میکروپیگمنتیشن لب

۳-کشیدن خط لب:

با استفاده از مداد لب که اندکی.....

برای مشاهده ادامه آموزش داشتن لب هایی مثل لب آنجلینا جولی اینجا کلیک کنید.

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/میکروپیگمنتشن-لب/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: